mördarveckan

Verkligheten hann just ikapp mig.
Jag vet att jag sa att plugg inte ska nämnas i den här bloggen förutom när jag känner att jag måste.
Nu känner jag att jag måste.
Nästa vecka har jag fem grejer, prov, redovisning, inlämning osv. Jag blev påmind idag av en klassis. Jag har inte börjat plugga nånting så nu fick jag panik.

Måndag: History-roleplay och bookreport
Tisdag:   Psykologiredovisning och Ekonomiprov
Onsdag:  Svenskauppgift
Torsdag: ?
Fredag:   ?

Efter den här veckan är det lov och då kan jag pusta ut lite fast även då måste jag plugga.

Igår fyllde min vän Marcus Odén 18 år och min käre bror Simon Persson fyllde 21 år!

Nu ska jag ta tag i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0