Grey's Anatomy

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga efter kvällens avsnitt..
Jag har gråtit och nu känner jag mig lite deprimerad, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Jag orkar liksom inte prata med någon just nu, bara skriva, inte öppna min mun och yttra ett ord, det är för jobbigt..vill bara ligga ner just nu eller bara sitta och stirra eller skriva kanske jag också vill men jag vill inte prata. Richard.. Izze och Alex.. Lexie och Mark..vad händer, jag blir så ledsen. SPECIELLT över Izzie och Alex! Tur att jag har dig bloggis, ibland!
Jag tror jag ska göra en dagbok på datorn istället för i  en skrivbok fast såhär i skrivande stund kom jag på att det kanske inte är en sån bra idé och det är roligare att läsa sen om man har skrivit det själv. Det ska bli spännande att läsa sina djupa tankar och funderingar då.

Mamma undrade just om jag skulle sova, det ska jag snart för imorgon jobbar jag 9-18. Jag har ingen större lust..
jag gillar att det här inlägget var deprimerande, det får mig att må lite bättre såhär i min djupa sorg.



hejdå

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra ida gdå?

2010-03-11 @ 08:29:15
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig också. Händer idag?

2010-03-12 @ 07:35:14
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? :)

2010-03-15 @ 07:32:06
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0