Jag hostar tills jag dör

Idag var jag hemma. Sjukan är inte bortblåst ännu. LOCKET I ENA ÖRAT ÄR NÄSTAN BORTA DOCK! JAG KAN HÖRA LITE BÄTTRE NU!!
Jag skulle göra klart min spanska för redovisningen skulle äga rum på torsdag MEN tekniken...ibland älskar jag tekniken! TEKNISKA PROBLEM ÄNNU EN GÅNG!
Min redovisning har blivit uppskjuten för tredje gången nu alltså. Jag redovisar istället på tisdag nästa vecka.
Jag blev glad. Glad för att jag får mer tid på mig. Glad för att jag faktiskt kommit en bit på arbetet tack vare idag.
Med glatt humör satte jag mig i solen på balkongen och blundade ett slag tills jag kom på att jag ville baka. Jag smsade min käre vän Anders och frågade om jag fick bjuda på lite kladdkaka och han tackade inte nej.

Ikväll är det Desperate Housewives och Cougar town - jag gillar tisdag och onsdagkvällar(grey's), då är det bra tv.

Hursomhelst så paintar jag nu. Jag älskar paint. Jag och paint klickar liksom. Vi har funnit varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0