LUKIEBOI!

The Kooks, jag har älskat dem sen 2006 då jag för första gången hörde tonerna av Seaside klinga så fint i mina öron, introducerade mig till bandet och fick mig att bli kär. Nu ska mannen i mitt liv som jag även delar initialer med (LP) och hans crew, Hugge och alla till lilla Sverige för festivalspelning på Peace and Love!
Förra  året ställde de in den här spelningen som skulle ägt rum DÅ och det var enbart för att jag inte var där, så måste det vara vilket betyder att i år måste jag vara där! annars vill jag nog dö.

nerå
kanske inte
men
..




Det kommer också andra bra musikaliska personer till P&L:
Shout out louds
Kings of convenience
[Ingenting]
The Hives
Ane Brun
Jay-Z
Fibes, Oh Fibes!
Lasse Lindh
Hästpojken
Name the pet
Mando Diao
Kent

MED FLERA

Nu ska jag gräva ner mig i musik tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0