MAT

Mat kostar pengar. Jag ringde Charlotte och frågade om hon hade lust att gå ner på Willys och handla mat med mig. Hon sa ja och tog med sig Sofia som också behövde fylla på skafferiet litegrann!
Jag köpte käk för sisådär 430 spänn. Det är inte så mycket mat egentligen men pengar kostar det.

Från och med nu är måndagar våran mat-handlar-dag! vi ska göra ett försök till det i alla fall. Det är riktigt trevligt att handla när man är flera!

Apropå mat och pengar så fick jag slänga 92 noblesseaskar i torsdags på ica när jag jobbade. S I C K !
92 stycken askar rätt ner i soptunnan bara för att de var 10 dagar efter bäst före datum... det var cirka
1 500 spänn rätt ner i soptunnan. Sjukt onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0