om det ska vara så, blir det så

Min helg har varit fin. Trevligt sällskap, många nya ytliga vänner har jag fått som jag kan säga hej till på skolan när det passar osv. = toppenhelg!!

NERÅ, min helg har inte varit så förträfflig. Jag har legat i sisådär 39.5 graders feber. En hostande snorunge med huvudvärk och ont i hela kroppen.
Jag åkte hem till Oviken till min familj och låg där och yrade. Gick ner ett kilo och levde i stort sett på vatten hela helgen. Jag har inte fått några nya vänner på facebook men jag gråter inte för det.

Idag var jag på skolan och det tog på krafterna! Jag är helt slut och ligger här och hostar de sista kraftera ur mig. Matlusten är inte riktigt tillbaka ännu och jag funderar på att stanna hemma imorgon. Vila upp mig lite till och plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0