värme utan sol

Inatt kunde jag inte sova. Sista gången jag kollade på klockan var den nästan 4.
Man hinner tänka mycket när man ligger där och stirrar in i väggen.

Vi hade bara historia och samhälle idag, båda är Ulla-Britt lektioner så det var soft. Jag och Ester redovisade om unemployment sen kollade vi på en intressant film om Berlusconi. Senare belönade man sig med en mjukglass i värmen, värme utan sol.

Nu ligger jag och lyssnar igenom Band of Horses nya album - looking good. Jag kan inte bestämma vilket som är bäst ännu, det kommer.

Nästa vecka ska jag till Stockholm, det blev uppskjutet. DÅ ska jag till Pet Sounds och köpa minst en skiva i alla fall. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0