did he pinch ya?

Ikväll var vi på en intressant föreläsning på Ohio State University med massa collegekids som handlade om gaming, hur man påverkas positivt av att spela tv och datorspel osv. Mycket trevligt!
Två dagar kvar på jöbbet då vi är lediga på torsdag av någon anledning och det känns wonderful!
Jag är lite trött på att behöva gå upp tidigt på morgonen osv.
Nu när jag och Tea har switchat avdelningar har jag inte så mycket att göra på dagarna eftersom det är "emergency services" och som namnet förtäljer handlar det om akutsituationer. Än så länge har det nämligen inte varit någon utryckning "DATrun" som det så fint kallas.
Klockan är kvart i elva här och nu ska vi sova. Den dagen läggdags sker vid den här tiden hemma ska jag baka en tårta och fira!
nightyyyyy

Kommentarer
Postat av: Oliver

Sånna föreläsningar skulle vi ha haft mer av i Sverige! Ni verkar fan ha det kul där borta! Som felicia sa på ett tidigare inlägg.. mera bilder!

2010-11-13 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0