JETLAG

Klockan är lika med 00.34 här i Worthington - Ohio fast 05.34 i Sverige.
Det är lite jobbigt att ställa om sig and I can feeeel the jetlag. heh..Vi var vakna i ungefär 43 timmar i sträck!! tack vare resan.
Idag sov jag och Tea till tyyyyp elva och sen åt vi frukost med familjen Ahlqvist. Vi fick vanliga mackor, müsli osv men vi fick även waffles med sirap. Jag har alltid velat testa det, att hälla på sån där amerikansk sirap på pannkakor eller våfflor. Jag fann att sirapen inte var lika god som den såg ut men trevligt att testa på likzzZzz.

På dagen var vi på "Halloween express" och köpte outfit till kvällen - jag och Tea var beer mugs!! !!  !!
Sedan var vi på någon stor slags galleria/shoppingstad. Jättefint och många ljuvliga butiker.
Nu är vi supertrötta och tänkte slumra. Imorgon är det "trick or treat" time, det blir fint.



Tea hobo, Arlanda


Vi mellanlandade i Berlin - Jag själv


JFK


Tea på morgonkvisten i vårat rum

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vad kul! jag vill också resa till usa! fuuusk hiih :D

2010-10-31 @ 19:40:41
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0