NY PÅÅÅD

Idag köpte jag en ipod touch 4 med 32gb eftersom man inte kan åka till USA eller någon annanstans utan en sådan. R.I.P gamla påådii och välkommen du fagra. Den har kamera! såå wihoooo, TEA VI KAN FILMA!!!!!!

Just nu är jag i Sköndal och ikväll skjutsar Idas mamma mig till centralen så tar jag arlanda express till Arlanda där jag möter Tea som åker direkt från Uppsala. Lite nerviiiiis och jag vill köpa godis på taxfreeeen!

HEJ DÅ och som svar till dig johanniis, man köper ju grejer därför tar man inte med för mycket packning smartzooor!

Kommentarer
Postat av: johannananannanananannannana

äsh jag tar med mig mycket och köper mycket :D :D :D :D :D have a safe trip

2010-10-29 @ 14:38:15
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0