yo

Hej och hå,
(kommer hösten snart eller? jag längtar efter lite fina färger)

himlen är blå och jag och Emil ska till Oviken snart för att senare äta en hejdå middag (och spela alfapet/scrabble)för min bror och hans Jane eftersom dom ska flyga iväg och skaffa lite nya erfarenheter precis som livet är till för!
Mitt nya nöje är ALFAPET! Har laddat ner en app till min ipod "wordfeud", riktigt kul.

Sedan till dom riktiga nyheterna som álla bara har längtat efter(!!!!!!!!),
den första september ska jag och Emil flytta in i Simon och Janes gamla lägenhet eftersom att dom ska flytta osvosv. Jag ser verkligen fram emot det!
Och juste, min lilla sockerpingla har opererats! hon fick krage och piller och var supersur över det.. 

måste dra nu, bajbaj bloggen ses imorn!!



Kommentarer
Postat av: Sprutan

Kul att du är aktiv lollo!!

2011-08-21 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0